۱۳۹۴ اسفند ۲۷, پنجشنبه

گزارش شماره سوم
گزارش تجلیل از روز جهانی زن در شهر ...
هشتم مارچ، روز جهانی زن در شهر .... توسط منصوبین " دسته هشت مارچ زنان افغانستان" به تاریخ جمعه 21 حوت 1394 مصادف با 11 مارچ 2016، در یک هوای بارانی و در حالیکه باران به شدت می  بارید، تجلیل گردید.
محفل تجلیلیه ساعت 10 صبح آغاز گردید. درین محفل به تعداد 40 تن از دختران و پسران جوان شرکت نموده بودند. گرچه منصوبین "دسته" تعداد زیادی از زنان و دختران را درین محفل دعوت نمودند، ولی به علت بارندگی شدید، تعداد اشتراک کنندگان محفل تا سرحد 40 تن کاهش یافت.
گردانندگی محفل را یک تن از دختران جوان برعهده داشت که پس از عرض تبریکی روز جهانی زن و قرائت افتتاحیه در محفل، یک تن دیگر از منصوبین دسته اعلامیه "دسته هشت مارچ زنان افغانستان بمناسبت هشتم مارچ سال 2016 " را به سمع حاضرین رساند.
در مجموع سه مقاله پیرامون هشتم مارچ توسط برگزارکنندگان محفل قرائت گردید که با تشویق حاضرین همراه بود؛ یک پارچه سرود در وسط محفل اجراء گردید که شور ذائدالوصفی را به محفل ایجاد نمود. همچنان در لابلای برنامه به ترتیب پس از قرائت مقالات، اشعار انقلابی توسط سه تن از برگزار کنندگان محفل دکلمه گردید که با روحیه عالی مورد استقبال حاضرین قرار گرفت و در ختم محفل دختران خوردسال به نمایش رزمی کاراته پرداختند که جو حاکم بر محفل حالت پرشور تری به خود اختیار نمود.
از ابتدای محفل تا ختم برنامه، جو مبارزاتی حاکم، جو مبارزه علیه اشغالگران امپریالیست و خائین ملی دست نشانده شان را دربرداشت که اشغالگران امپریالیست و رژیم دست نشانده کنونی را بعنوان دشمن عمده و مبارزه و مقاومت ملی مردمی وانقلابی علیه آنها و شوونیزم مردسالار حاکم بر آن را به عنوان وظیفه عمده تشریح میکرد.
در مجموع، کل جو حاکم بر محفل، روی این دو وظیفه عمده مبارزاتی مرتبط با هم تاکید صورت گرفت. محفل ساعت 11 و نیم قبل از ظهر با شور و اشتیاق فراوان و با تشویق حاضرین به کار خود خاتمه داد.
واحد "دستۀ هشت مارچ زنان" در شهر .... ولایت ...

11 مارچ 2016 (21 حوت 1394)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر